Fredag

Fredag 04 April, 2014 - 15:47
Full rulle idag. Började morgonen med stor städning. Dock gjorde vi inte allt färdigt för lillen blev lite arg, så när han somnade i vagnen så valde vi att ta tag i ärenden. För han sover så gott i vagnen. Så stack iväg och handla lite god mat till idag sen vidare för att hämta paket. Jag och Liaz har shoppat kläder. Jag behövde förnya min garderob nu när man börjar gå ner i vikt igen :-) så skönt att kunna gå tillbaka till storlek xs/s :-D 
Sen Liaz fick lite större kläder 50 börjar han växa ifrån nu så 56 börjar närma sig vilket betyder att jag fyller på med storlek 62 haha. 

Nu har man dammsugat och moppat golvet och Liaz sover fortfarande så nu blir de lite vila innan han vaknar. Tvätten e oxå igång på full rulle. Sjukt va med tvätt man får nu när man har barn. 

Denna helgen blir lugn, tar allt som de kommer. Ska hälsa på Tobbes farmor imorgon tänkte vi för hon har inte träffat Liaz än sen på söndag blir de eventuellt hem till pappa om ingen e sjuk :-P innan brydde man sig inte om sånt men nu vill man hålla alla sjukdomar borta så inte Liaz får något nu när han e så liten. <3

Nä nu får jag sluta blogga så jag får lite vila innan han vaknar.

Massa shopping :-) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: