7 April

Måndag 07 April, 2014 - 08:42
Vilken dyster grå måndag. Riktigt kasst väder. 
Så idag blir de en hemma dag förutom att de blir en tur till BVC. Vår första tur dit. Dem va ju hemma hos oss förra veckan. 
Ska bli kul och se va Liaz väger idag. 

Va ju hemma hos min pappa igår. Jätte kul att träffa alla och god mat blev de oxå. :-) Lia första långa biltur gick bra. Han sov hela vägen :) men de brukar ju bli så i bilar. Så skönt för mig som kör :)
Lite läskigt va de på vägen hem. De va riktigt riktigt riktigt tjock dimma. Man så inte ett skit. Så de blev en lugn färd hem. Man vågade inte ligga och köra så fort på motorvägen när man har Liaz i bilen. Har blivit extra försiktig nu haha men de e väl normalt antar jag. 

Nä nu får jag se till att få i mig lite frukost nu när jag fått han till att sova. Tobbe stack ju redan vid halv 8 idag så första morgonen själv här hemma. Så va ju tvungen att planera så jag hann duscha innan han stack haha. 

Ska försöka hinna med och boka kyrka oxå. Förhoppningsvis blir de dop nästa månad. Då e han ca 2 mån lagom ålder. Synd om Plume om hon ska kämpa med han där framme i kyrkan haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: