30 April

Onsdag 30 April, 2014 - 09:04
Godmorgon vänner!

Idag är man duktigt trött. Liaz började hålla igång redan vid 2 inatt och höll oss vakna till 5 så man e ju duktigt trött. Drog fram gungan vi fått av Therese. Dem berätta igår att man kunde vända gungan så den gunga rakt fram istället för sidan. Har ju testat den innan när den gunga på sidan och de har han verkligen hatat men nu när vi vände den och starta gungandes så slockna han direkt och har sovit sen dess vilket e typ 1 1/2 timme. :-D så jag har kunnat äta frukost och duscha i lugn och ro. Hoppas nu denna hjälper och han fortsätter vara lugn i den för när han väl börjar skrika blir man duktigt trött speciellt när man hör de varje dag när han e trött och ska sova. Han kommer aldrig riktigt till ro. Måste ta upp de med BVC. Han får ingen ro i kroppen till att sova. Han somnar 5 min men vaknar till igen och skiker. Så vi sitter ofta med vagnen och gungar fram och tillbaka här hemma. Men nu förhoppningsvis e de slut med de om de nu e så att denna gungan verkligen funka. Vågar inte ropa hej än haha. 

Hade en trevlig kväll i alla fall igår. Tobbe va iväg med sunding och kolla fotboll med några andra oxå och jag va hemma hos Therese och flabba lite och hade de trevligt. Så va inte hemma förrän vid halv 12 på kvällen tror jag klockan va. Så lite därför man e trött oxå haha.
 
Nä nu ska jag njuta lite av mitt kaffe innan mitt hjärta vaknar från gungan haha. 

Igår på morgonen va lille räkan pigg och glad och prata lite :-) så himla söt min lilla prins <3




Kommentarer
Postat av: Elin (Längtanefterlilladig)

Han är säkert inne i samma fas som Walde = mycket närhet. Vill gärna vara i famnen, sova i famnen. Den fasen går över snart. Har du testat att mata honom mer? När Walde inte kommer till ro & somnar så matar jag honom lite mer & då somnar han. Ett tips! !
Söt han är lilla killen.

Svar: Hoppas de går över snart. Tack för tipset fick faktiskt de tipset igår och testade de och han blev lite lugnare. Så idag har vi faktiskt haft en någorlunda lugn dag. Hoppas de fortsätter med de :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-04-30 @ 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: