27 April

Söndag 27 April, 2014 - 09:57
Godmorgon denna söndag!
 

Idag är vi pigga och glada haha lyckades få liten egentid imorse. Gick upp redan kl 6. Hade egentligen kunnat somna om men kände bara att idag vill jag äta frukost och duscha innan Liaz vaknar. och även sitta lite vid datorn. Vilket jag typ aldrig gör längre. Så det va riktigt skönt. Fick 1 1/2 timme innan både Liaz och pappan i huset vakna ;).
 
Igår fyllde Therese år. Så Liaz va på sitt första kalas =). Sov igenom hela kalaset nästan haha. Vaknade precis innan alla skulle gå. Jag och Tobbe stanna kvar efter alla hade gått så satt vi och snacka lite och käka piazza sen mot kvällen. Va nog inte hemma förrän vid 21 tror jag klockan va. Hade en riktigt trevlig dag. 
 
Idag blir det bara en hemma dag. Hade egentligen nog velat träffa min mamma idag känner jag men vete tusan om jag orkar köra så långt haha vilket ilandsproblem.
 
Idag blir denna lilla krabat hela 5 veckor gammal <3
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: