21 April

Måndag 21 April, 2014 - 17:15
Ush va man e trött nu efter en trevlig dag med min andra halva. 
Lilla familjen skulle egentligen ha åkt till väla imorse för lite shopping till lillen sen skulle present inhandlas. Starta bilen och vi hör bara en smäll. Trodde först det va växellådan och blev lite orolig för det men de visade sig att det antagligen har ed bromsarna att göra för det lät extremt mycket när jag bromsa. Så det va bara att köra in bilen i garaget igen. Kunde egentligen köra vidare för bromsara tog bra. Men jag rikserar inget när man har Liaz med sig i bilen. Så tog ut allt och bestämde oss för att egentligen ta en promenad i de fina vädret. 
Men de blev inte riktigt så. Liaz farmor erbjöd sig till att passa honom så vi kunde få lite ensamtid och så kunde vi låna hennes moped och köra till väla. 
Så vi promenerade bort till Tobbes föräldrar, drack en kaffe sen stack jag och Tobbe iväg för lite shopping på väla. Liaz har ju kommit upp i storlek 56 nu. Vissa bodysar i 50 passar fortfarande men de e inte många. Så igår i det fina vädret insåg jag att han har bara långa bodysar i storlek 56. Han hade inga korta. Så ville ha köpt lite korta och det fick jag göra idag =). Hittade en massa fint. Kan va skönt för han att ha lite kort så det inte blir så varmt. Vår lägenhet e ganska varm så inte så kul för honom att bli för varm. Och e han bara i blöja blir han för kall. 
Hittade även shorts till honom och ett par vanliga byxor. 
 
Efter vår lilla shoppingtur körde vi tillbaka till svärmor och svärfar. Lille Liaz va vaken och ville inte sova som vanligt haha men långt om länge somna han så vi tog en kaffe innan vi begav oss hem. Nu är man hemma och ska försöka få en liten blund i ögonen. Är riktigt trött idag. vet inte om jag kanske fbörjar få någon förkylning eller om de e för jag e trött. Men känner mig lite hängig i kroppen. Men tror de rör sig mest om att man är trött. 
Kan ju i alla fall hoppas på de ;)
 
Liaz nya kläder som han fick idag. Nu har han bodysar som är kortärmade ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: