2 veckor

Söndag 06 April, 2014 - 11:50
Idag är lillen 2 veckor gammal. Tänk va tiden går. Har redan glömt hur de känns att vara gravid förlossning m.m men jag vet att jag inte saknar det i alla fall :-P och om jag vill gå igenom de igen de vet jag inte heller :-P Inget va hemskt av de utan de va en fantastisk upplevelse men jag/vi har fått ett litet mirakel efter 3 års kämpande och de räcker för oss än så länge. 
Tog en bild idag oxå på magen som jag tänkte bjuda på. Dock har jag tröja på mig för magen e inte lika fast som den va innan haha men där har försvunnit en hel del ;-). Jag gick ju upp 24 kg så ska bli kul att se va vågen visar nästa gång. Har ingen våg hemma så får kolla de när man e hos BM. 

Idag kommer vi i alla fall spendera vår dag i Lund hos min pappa. Va ett tag sen vi träffade alla eftersom jag inte vågade köra mot slutet. Så de ska bli kul :) Liaz första långa biltur. Ska bli kul och se hur de går. Än så länge har han gillat bilen. 

Nä nu ska jag ta de lite lugn medan han sover. Har inte sovit inatt för Liaz har bestämt sig för att man ska vara vaken då. Precis som han va i magen haha. 

Här e bilden. Exakt 2 veckor mellan :)




Kommentarer
Postat av: Ettbarn

Jätte stor skillnad så här långt i alla fall. :D

Svar: Ja de e de :)
Zobeideh Farazdaghi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: