16 April

Onsdag 16 April, 2014 - 11:19
Vilken härlig morgon jag har haft.
Liaz börjar bli piggare och piggare för var dag som går och ska va med på allt. Ska kolla på allt oxå haha sötnos!
Trots att jag inte sov så bra inatt så är man ändå pigg som tur är. Liaz sov länge idag oxå så jag hann duscha plocka undan och äta frukost i lugn och ro. Till och med fixa håret lite extra hann jag med ;) När allt va klart vaknade han. Så jag hann med allt innan han vakna ;). Sen va han pigg och glad. Fick lite mat innan vi tog fram babygymmet och börja busa loss. Han har börjat se sakerna som e på den och försöker sträcka sig för att ta dem, kollar lite på dem och sen skriker haha antagligen för han vill ha tag på sakerna :P. 
La han lite på magen så han fick träna nacken med och han e verkligen duktig!! Försöker vända sig gör han med la jag märke till nu men de går inte så bra. Hela han ligger som en böjd banan haha. Så man får rätta till han för de ser ju inte alls bekvämt ut haha. 
efter allt bus så ligger han nu i vagnen och sover gott. Ska bege oss ill bvc vid halv 2 så hoppas han e pigg till besöket. 
 
Denna dagen e bara kanon. Inte nog med en glad bebis som busar så testade jag mina jeans som äntligen PASSAR IGEN!! överlycklig till max. :D dessa e till och med jeans som jag inte hunnit använda utan dem har bara legat i skåpet. Och nu kan jag äntligen använda dem. Men funderar på att låta dem va ett tag till och ha dem på liaz dop så köper jag bara kavaj så blir de en perfa outfit ;)
 
Nä nu ska denna mamma ta en paus innan Liaz vaknar igen och vi ska bege oss ut =)
 
Så duktig min lilla prins e <3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: