1 April

Tisdag 01 April, 2014 - 11:01
Redan april månad!! Herregud va tiden bara springer iväg. 
Har ni blivit lurade än? 
Inte jag men de e väl för jag går inte på saker som sägs idag haha!

Hela familjen vaknade idag vid halv 8. Skönt! Eftersom Liaz hade en jobbig dag igår så va de skönt att få sova lite idag trots att vi va uppe under natten för matning. 
Hann ta en dusch sen fick vi dra fram badkaret till Liaz så han fick bada. Denna gången funkade det mycket bättre. Lite lugnare va han nu fram tills han kom upp på skötbordet haha. Men de va inte samma panikskrik som sist. Klädde på han gav han mat ch nu sover han. Nu väntar vi på att han ska vakna så vi kan bege oss ut på äventyr. Ska skicka tillbaka den söndriga skärmen vi fick på posten sen blir de en tur till väla och se om vi hittar målarfärg till hand och fotavtryck. Ska även se om jag hittar en tunnare overall för den jag har e nog lite för tjock nu i detta väder.

Hoppas han vaknar snart. E de något vi lärt oss e de att inte väcka björnen när han sover för han blir på ett jäkla humör. De såg vi bara igår haha. Så vi får låta lillen få sin skönhetssömn ;-)





Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

Ja, tiden bara springer iväg, helt galet! Här sover vi till 9, halv 10 varje dag och då går vi upp innan Svea är vaken. Haha.

Svar: Gud va skönt att kunna sova så länge :-P
Zobeideh Farazdaghi

2014-04-01 @ 12:03:38 ? http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: