Hemlisen är ute!

Tisdag 03 September, 2013 - 17:41

Ja då kanske de e dax att berätta den stora nyheten som vi håller för oss själva väldigt länge. Men nu äntligen känner vi att vi kan gå ut med de :) Har längtat efter denna dagen såååå länge!

Den 16 mars blir vi en liten familj för då beräknas de komma en liten till oss och vi e verkligen super glada. Finns inte ord som kan beskriva denna lycka. Och denna lycka fick jag reda på dagen efter min 25 års dag. Tänk er vilken present. Inget kunde ju slå den presenten.
Under 3 års tid har vi både fått missfall och utomhavandeskap så ni kan ju själva förstå denna lycka nu när de verkligen går igenom.
Vi är verkligen super glada och jag ser fram emot att dela med mig av graviditeten här i bloggen. Kommer bli mycket skrivande om de och allt shoppande :-D

Lycka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: