4 September

Onsdag 04 September, 2013 - 05:14

God morgon vänner :)

Pigga och glada? Det e inte jag...

Riktigt trött. Vill bara sova.. Två dagar till som man ska gå upp denna tid sen e de över!
Igår blev de en runda upp till Therese och sunding för en kaffe. Blev massa bus med barnen oxå :) oliver längtar som tusan till Turkiet så hela kvällen igår sa han: Z kan vi åka till Turkiet nu? Så när jag svara att de va några dagar kvar så blev ledsen för han ville åka haha. Han e go han!

Tänkte passa på att visa va jag inhandlat. Kanske lite tidigt. Men när jag såg hjärtat slå första gången va jag bara tvungen. Kaninen ska ligga i spjälsängen e de tänkt sen får jag se var jag lägger filten. Köpte den för den va riktigt söt. Men de va inte den här mjuka lena som jag trodde så lite besviken. Kläderna e super söta :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: