4 oktober

Fredag 04 Oktober, 2013 - 06:38
God morgon vänner

Idag är vi inte pigga. Vaknade 6,00 (5:00 i svensk tid) hoppade in i duschen och nu sitter man här. Ska snart käka frukost. 
Därefter poolhäng sol vanligt med lite cocos olja haha. 

Igår va vi på en liten shopping runda. Va ute efter fejkade uggs men de slutade med att jag kom in i en affär där den sålde riktiga så jag slog fanimej till haha. Passade på att köpa två par bruna och svarta så man va ju fattig resten av kvällen. Hjärtat fick bjuda mig på mat haha. 
Men helt klart värt de! Älskar skorna en jäkla skillnad på dem jag brukar ha! Därför blev de två par för de e inte ofta man köpet såna ;-P

Efter vår lilla shoppingrunda blev de middag med Therese O sunding och så barnen innan vi begav oss till hotellet :)

Vi får se va dagen bjuder på idag ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: