21 oktober

Måndag 21 Oktober, 2013 - 05:04
Oj jag såg precis att jag glömt blogga nu på ett tag men min ursäkt är att jag haft fullt upp med målning och allt. Är färdig med all målning tack vare att Plume hjälpte mig. Blev fantastiskt bra! Är riktigt nöjd så nu ska jag bara piffa upp väggarna lite med tavlor eller något så det inte ser tomt ut. Ska ju till Ullared imorgon så får se va jag hittar haha.

Idag är jag riktigt trött. Idag är en stor dag för om 2 och 1/2 timme ska jag vara på ultraljud så jag har inte sovit ett skit haha. Vaknat varje timme så nu är jag riktigt trött. Får vila sen så jag är pigg när Plume kommer. 

Men i alla fall nu är jag riktigt nervös. Det är första gången vi får se vår bebis och så kommer vi förhoppningsvis om de går få reda på könet annars blir de problem imorgon när jag ska handla haha.

Men jag lovar att uppdatera när jag vet :-)

Kram till er alla 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: