Shopping kväll!

Onsdag 10 Juli, 2013 - 21:40
Nu kan man sitta och ta det lugnt. 
Har varit iväg med hjärtat och svärmor på väla. Gick först en runda på Ikea och shoppade mig nya djupa fina tallrikar och nya skålar :}
Nu när man fått nya tallrikar så va man tvungen att köpa nya skålar och djupa tallrikar! Haha. Ska egentligen samla på hela Mateus samlingen nu när jag fått tallrikarna. Men de får jag köpa pö om pö haha för dem kostar lite :-P Så får ha dessa nya fina skålar så länge :-)
 
Efter Ikea blev de en runda på indiska. Köpte nya gardiner. Gjorde ett jäkla fynd. En gardin kosta 249 kr ordinariepris men nu kosta dem 129 kr st. Riktigt fynd. Så två par skulle egentligen gått på nästan 500 kr nu köpte jag dessa för ENDAST 208kr de ni ;-) ibland älskar man rea haha!
 
Här är det jag handla idag, lägger även in bilden på vår nya mikro vi köpte i måndags. Älskar mikron!! Du behöver inte trycka på en startknapp utan den startar själv! Så jävla fräckt :-D
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: