Sockerbelastning

Fredag 20 December, 2013 - 11:18
Idag va man uppe tidigt. Hade tid hos BM för sockerbelastning. Kom dit och fick ett stort glas med vatten och socker och lite citron. Trodde de skulle smaka skit eftersom många säger de. Men nä då de va helt ok. God faktiskt men lite söt i smaken. Så nä då inga problem här inte och törstig va jag för de slank ner på mindre än 2 min haha. 5 min efter hämta BM mig och där satt vi och snacka lite, mätte magen och lyssna på hjärtljuden. Magen har ökat 3 cm så nu ligger jag på 27 och jag följer min kurva och hjärtljuden låg på 150 som dem brukar på lille räkan :) han försökte gömma sig när hon skulle lyssna men han har inte så stor plats att röra sig på så han kunde inte smita iväg från maskinen haha.
Vikten ligger på 64 nu så har ökat 14 kg sen vi plussa :) så de e inte så farligt.
I alla fall efter snacket gick jag in i ett litet mysigt rum med tv och koppla av i 2 timmar innan dem hämta mig för stick i fingret. Ingen diabetes här inte. Alla värden va fina :) 6,9 ligger jag på.
 
Nu är frukosten nere så nu e de dax för städning.
 
Trevlig helg till er alla <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: