Snart sängen

Måndag 09 December, 2013 - 20:18
Då va de snart dax för sängen. Efter en hård arbetsdag haha. Skönt att äntligen börja jobba. Men hur mycket jag klarar av, det vete tusan! Idag har det i alla fall gått bra! Men man kände ju när man kom hem och la sig i soffan att hela kroppen började ömma. Råkade slumra till 
med efter älsklingens goda middag! 
Annars har det gått super och jobbar med trevligt folk :) mycket springande men de funkar. Får väl se hur det går nästa vecka när jag är själv. Nu går jag bredvid denna vecka så då e det ju rätt lugnt. 

Varit iväg och handlat sandaler till jobbet. Gick med mina converse och de va inte så smart mina fötter gör ont nu!! Så blev inom skopunkten för sandaler och så passade jag på att hämta ut mitt paket som jag vann på Tradera :) nu blir de mer slapp i soffan. Ligger i soffan med täcke kudde och har en kopp med varm choklad. Fint de :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: