Ny design

Lördag 21 December, 2013 - 11:45
Då va äntligen designen klar. Och jag blev super nöjd. Tur jag har en pojkvän som klarar designa annars hade jag aldrig kunnat ha det så fint. Tyckte inte min förra design passa in längre på mitt liv då jag skriver mycket om graviditeten nu och sen när Liaz är ute kommer det bli en massa om honom.
Jag är i alla fall super nöjd. Hjärtat har suttit hela kvällen och sen morgonen och jag själv har suttit och gått igenom inläggen och raderat en massa. Försökt spara alla graviditetsinlägg men har sett att jag raderat en massa oxå. 
 
Och som ni kanske märke så är hans namn ändrat lite haha! Har sagt innan att han kommer bokstavera det Lias. Men efter lite funderingar så slutar det med Liaz. Som svärfar sa: det har en koppling lite till mamman eftersom jag har Z i mitt namn. Och jag tycker själv det ser finare och sen lite annorlunda med ett Z:a i sig. 
 
 
Svärmor har börjat brodera Liaz doptavla. Spännande att se hur resultatet kommer bli. Kommer garanterat bli super fin. <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: