Gott nytt år!

Tisdag 31 December, 2013 - 06:30
Tänk att de e nytt år imorgon! Helt sjukt och de känns verkligen inte som nyår idag! 

Så va har hänt detta året? Blev 2013 som tänkt? Kan ju lugnt säga att de verkligen inte blev som tänkt. Mycket har hänt detta året. Första halv året har varit jobbigt för oss då jag ständigt va hos läkare. Gick in i väggen totalt och fk kämpa med mina panikattacker. Allting blev för mycket för mig. Så kroppen orkade inte längre. Det va det hemskaste jag varit med om i mitt liv och jag hoppas aldrig att jag behöver uppleva de igen. Visst e jag inte 100 procent återställd men till 95 procent e jag. Det har tagit lång tid att hamna där jag är idag. Trodde aldrig att jag skulle träffa en psykolog/kurator i mitt liv men de började jag med. Just pga av paniken och ilskan jag hade. Jag hade så himla mycket ilska i kroppen som hade legat. Och mycket va för att vi kämpat så länge med att få barn. Vi trodde ju inte att vi kunde bli de. 

Sen inte nog med panikattackerna så "misstänkte" dem tumör. Så mitt i allt pendlande på sjukhus så kom även detta med tumören. Så de gjorde inte saken bättre! Efter MR röntgen och tusen prover så blev jag "frisk förklarad" falskt alarm hehe de värdet dem hittade i kroppen försvann helt plötsligt av någon konstig anledning. Och jag börjar undra om de kanske va därför vi blev gravida. För detta värdet satte ju stopp för graviditet. Och när den försvann så tog de 2 mån sen var jag gravid. Kommer ihåg den dagen än i dag. Klockan va 7 på morgonen. Och jag skulle bara ta ett test för skoj skull. Det tog inte lång tid. Kanske 20 SEK sen kom plusset upp. Trodde inte mina ögon och gjorde ett nytt. Samma sak där. Jag springer in till Tobbe 7 på morgonen och skriker av lycka. Och han kan knappt fatta de. Tar mobilen för jag måste meddela svärmor för hon har verkligen funnit för oss i alla lägen så kunde inte hålla tyst för henne så ringer och gråter av lycka. 
Helt fantastisk dag och det bästa va att de kom som 25 års present. 
Så efter juli månad kunde våra liv äntligen vända. Och för var dag mår jag bara bättre och bättre. Jag känner mer lycka i livet. Ilskan är helt borta. Så året kan inte sluta bättre och år 2014 känner jag på mig kommer vara helt fantastiskt. Vi ska äntligen bli en familj. Det är inte bara jag och Tobbe längre <3

Så från dåligt år till att de slutar underbart. Vem hade kunnat tro de? 

Önskar er alla ett gott nytt år och hoppas ni får en fantastisk start på de nya året <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: