30 December

Måndag 30 December, 2013 - 14:16
Tänk att bakning kan ta på krafterna. Har precis stått och gjort dubbelsats av kanelbullar och de känns i hela kroppen nu. Så har precis bäddat ner mig i soffan för att vila lite. 
Kommer somna vilken sekund som helst.

Idag kom paketet från jollyroom oxå :) synd jag inte fick avin tidigare. Va iväg i affären imorse så precis när man kommer hem kom avin. Man bara va faaan lixom haha. Kör nog inom imorgon och hämtar de innan vi sticker till Therese. 

Tänk att de e nyår imorgon! Sista dagen på detta året sen kommer året då vi kommer bli en familj. Helt otroligt längtar så extremt mycket. Min morbrors frus dotter (hängde ni med där haha) fick barn inatt och när man läste de kom verkligen min längtan efter förlossningen. Jag vill oxå ha ut han nu hihi :-P sen samtidigt kan han stanna lite har mycket kvar att göra i rummet. Blir nog i februari som jag köper dem sista möblerna även hyllor :) sen tänkte jag köpa sånt gips till magen så man har ett litet minne :-) sen är det lite roligt oxå. Men gipset kommer jag göra precis vid slutet av graviditeten. Kanske vecka 35-36 när man är som störst hihi.

På tal om annat så har inte denna natten alls varit rolig. Vaknade kl 3 för att som vanligt gå på toa och så va jag törstig. Lägger mig i sängen igen och lillen börjar hålla igång till Max så de gick ju inte alls att sova och rätt som de va var jag tvungen till att ta en macka för jag blev så extremt hungrig. Gick och la mig igen och han kickade på igen haha lillen <3 men efter många om och men somna jag om. Tror kl va runt halv 5 så va riktigt trött när jag vakna vid 8. Hoppas jag får bättre sömn inatt för nu ska man ju orka hålla sig uppe till långt ut mot natten, hur de nu ska gå haha. Kan hoppas att foglossningen håller sig borta imorgon. Gäller att jag sitter lite då och då och inte står för mycket för annars är det kört! :-( 

Bjuder på gårdagens bild vecka 30, 29+1 :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: