29 December

Söndag 29 December, 2013 - 07:15
Godmorgon :)

Pigga och vakna? Det är inte jag vill jag lova. Fast att jag sovit rätt bra så e jag lika trött för de. Jag sov rätt
Många timmar igår under dagen med, så trodde aldrig jag skulle somna på kvällen. Men slockna i soffan redan kl 9 vakna till vid 1 på natten. Gick in och la mig och vakna nu. Och de känns ändå som jag behöver sova mer. Är precis som i början av graviditeten igen. Då va jag trött hela tiden och det har jag börjat bli nu igen. Inte lika pigg längre :-( kroppen behöver väl vila antar jag!

Ska snart resa mig upp från sängen och fixa till mig. Idag blir de en tur till ikea när dem öppnar för att handla till julklappsleken som vi ska ha på nyår. Så får se va man hittar för roligt. Förra året hitta vi en massa saker där inne haha.

Hoppas bara där inte e så mycket folk. Orkar inte gå bland alla människor idag känner jag! 

Tror inte jag visat denna innan. Men min mamma har köpt första grejen till sitt barnbarn. Hon är ju den som inte vågar handla förrän barnet är ute haha men så hade hon sett denna och va bara tvungen till att köpa den sa hon. Hon kunde inte låta bli längre hihi hon är för söt! Ringer helt överlycklig och berätta. Hon är för söt min lilla mammi! <3 




Kommentarer
Postat av: Elin (Längtanefterlilladig)

Så söt haklapp :-)
Tröttheten går verkligen att likna med trimester 1. Är också sjukt trött.

Svar: Hihi ja visst är den :-)
Då e jag inte ensam om de. Kan sova bort en hel dag känns de som :-/
Zobeideh Farazdaghi

2013-12-29 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: