25 December

Onsdag 25 December, 2013 - 07:03
Godmorgon!

Här är man redan vaken, gick inte att sova så mycket mer och har inte blivit så mycket inatt heller eftersom lillen har haft krig i magen? Inatt fick jag mig en rejäl denga av han. Vakna till av att de gjorde skit ont och sen därefter kom där en till sån spark igen innan jag fatta att de va han. Den första som jag vakna till av kommer jag ihåg att jag vakna upp och skrek aj som faaan haha! Herregud dem börjar bli lite hårdare, sparkarna.
Nu ligger jag i sängen i alla fall vet inte om jag ska upp än eller om jag ska ligga kvar lite till. Ska egentligen inte upp förrän om en timme. Mysigt att bara ligga i sängen och känna av att han håller igång <3 
Jag längtar som tusan efter han nu. Vill ha han här oss redan nu!! Hur ska man klara dessa 2 1/2 månaderna som e kvar. Tiden kommer gå långsamt haha! 

Önskar er alla en trevlig dag. Här blir de en tur till först pappa sen mamma. 

Puss och kram till er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: