14 December

Lördag 14 December, 2013 - 06:23
Ligger här och vänder och vrider på mig i sängen. Inte okej att vakna så här tidigt på helgen när man väl är ledig. Ville ju sova idag! Så vägrar gå upp. Ligger här i hopp om att kunna somna om, snart i alla fall. 
Går in i vecka 28 idag. Sjukt va tiden börjar springa iväg nu! Lite skrämmande faktiskt för om ca 13 veckor är det inte bara jag och Tobbe längre, utan en liten oxå. Vårt barn! Inte vems som helst barn som vi ska passa. Allting e nytt för en och man undrar hur man kommer klara det. I mitt huvud så vet jag precis hur det kommer bli men det kan ändra sig när barnet väl e här haha.
 
Igår när jag stod och strök kläderna tänkte jag att nä nu får det vara bra, nu börjar där bli kläder! En sak som jag behöver lite fler av, de e pyjamaser för de har jag inte många av. Sen mitt nya uppdrag e att hitta nappar :-) Nån fin med kanske nån text eller motiv på? 
Nappflaska ska handlas men där vet jag precis vilken så de kan man köpa när det närmar sig. 
Kommer köpa dr browns, kostar lite lite mer men ska vara super. Har hört en massa bra om den. 
Så nu är det bara massa smått kvar. Så titta man lite i skötväskan igår och tänkte, undra vilket klädesplagg som jag ska packa till Lias. Jag kommer vilja stanna på sjukan tills jag känner mig helt ok. Brukar ju vara 2-3 dagar. Så får ju packa lite i väskan sen när de e dax. De viktigaste e de första plagget när han kommer ut :)
 
Det är helt sjukt jag kan inte förstå att jag äntligen ska bli mamma. Efter 3 års kämpande och längtande så har vi bara 13 veckor kvar tills vi har han här <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: