Måndag 4 juli

Måndag 04 Juli, 2016 - 21:23

Idag va de äntligen dagen för att kolla Liaz öron. Idag kom allt svart på vitt så otroligt skönt. Vätska i öronen som jag misstänkte och inte lite iheller. Ganska mycket var där. Så jag e så glad för jag lyssna på min magkänsla och tog tag i detta med talet.
Jag kände hela tiden att de va något som inte stämde och jag hade rätt.
Nu ska han äntligen få hjälp till hösten, blir en operation då så han får in rör i öronen.
Och Gud så duktig han va hos läkaren trots att dom höll på och slita och dra i hans öra. Han satt och njöt. Jag tänkte jag skulle behöva hålla fast han för de dom höll på med men icke. Han gilla de haha. Och dom berömda han väldigt mycket. Dock klara inte hans mamma trycket.2 gånger... 2 GÅNGER... Höll jag på att svimma. Jag skämtar inte de sluta med att jag, Liaz mamma fixk lämna för att lägga mig på britsen och Plume fick ta över Hahaha. Seriöst på riktigt ... Jag och sjukhus funkar inte speciellt inte när dom håller på med sånt. Första gången jag höll på att svimma tog de två sekunder från de jag sa de att jag höll på att svimma.. 2 SEK sen helt plötsligt hade Läkaren Liaz i famnen och stolen va nerfälld och mina ben i luften haha. Tur Plume va med Annars hade de varit illa. Undra hur de går på operationen då Hahaha. Fan va pinsamt. Dom vi alla bara skratta åt de. Liaz fick ett klistermärke i alla fall för han va duktig. Jag fick inget jag misskötte mig Hahaha. Nä Gud va pinsamt! Jaja man kan inte va perfekt alltid :-P

Efter sjukhuset blev de grill hemma hos oss och massa snack. Så länge sen Plume och jag sågs nu så de va kul att äntligen ses igen. Tack för ikväll gumman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: