Lördag!

Lördag 30 Juli, 2016 - 05:20

Godmorgon godmorgon

Hoppas de e bra med er alla?

Vaknade precis här av att lilleman va lite ledsen. Fortfarande ont imellanåt. Så hämta in han till oss så somna han om gott. Själv kan jag inte somna om. Jag har såna svårigheter när jag blir väckt. Plume sover på soffan och Tobbe sover gott. Så ja jag får hålla mig lugn haha. Dom ska ändå upp snart vi drar om 3 timmar.

Har snackat om Skånes djurpark och Helsingör men vi alla e taggade på Skånes djurpark så vi skiter i att de e regnigt och kör dit i alla fall. Förhoppningsvis öser de inte.
Liaz kommer garanterat älska de speciellt att man får köra traktor haha.

Hade i alla fall en trevlig kväll igår efter jobb med god mat och trevligt sällskap. Liaz fick en liten present av Plume. En grävmaskin. Asså den lyckan i ögonen när han ser denna i hennes väska. Haha vilket leende han hade hela kvällen. Han skulle visa för oss alla att han hade en traktor som han säger haha.

Nä nog av mig får uppdatera sen med bilder från dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: