28 juli!

Torsdag 28 Juli, 2016 - 22:56

Kl är kvart i elva och jag e fortfarande vaken! De e inte ofta de händer. Speciellt när jag haft en dag där jag varit helt utmattad i kroppen.
Efter jag hämtade Liaz på jobb åkte vi och handla hem lite mat.
Efter vi handlat va jag riktigt seg. Både jag och Liaz bara låg i soffan och titta på tecknat. Tobbe kom strax efter 18 han va lika seg haha så gick iväg och köpte oss pizza. När Liaz väl somnat drog jag igång med stor städningen. Och jag som va såååå himla trött och seg fick sån energi så jag har riktigt skurat och dammat av allt typ. 3 1/2 timme tog de mig och nu äntligen ligger jag i sängen. Ska ta dammsugning och moppa golv innan jag sticker till jobb så har jag de klart och slipper tänka på de sen.
Plume kommer efter jobb och stannar till lördag kväll. Wiho! Det ser vi alla fram emot. Imorgon hinner vi inte göra så mycket eftersom båda jobbar och Träffas så sent så det blir middag och snack. Sen lördagen e tanken att vi drar till Skånes djurpark om vi har vädret med oss. Annas blir de en Tura till Helsingör. Vi får se. Jag hoppas på fint väder och Skånes djurpark! På kvällen eller lite senare på eftermiddagen skulle även Andreas dyka upp så då blir de en liten grillkväll :)

Nä nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imorgon.

Sov gott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: