6 Januari

Onsdag 06 Januari, 2016 - 06:18
Godmorgon :)

Här va det ett tag sen man skrev, varit för mycket så har totalt glömt bort de. 
Nyår förra veckan, då kom Plume upp på besök och fira nyår med oss hemma hos Therese. Hade de trevligt, pt god mat och spela spel. Gräddspelet eller pie face som de heter haha. Såg raketerna vid 12 som Liaz tyckte va häftigt att se på sen blev de hemfärd. Fredag sen blev en lugn dag. Gjorde inte så mycket, allt var stängt så vi fick roa oss här hemma ;-) 
Lördagen därefter åkte jag och Plume och va på väla nästan hela dagen. Gick runt och kolla på rean, men man hitta ju knappt något där. Fick handlat 3 tröjor till Liaz dekorplast som jag ska visa va jag gjort med ;-) och sen lite smink och leggings till mig. De va de hela. Efteråt mötte vi upp hennes föräldrar som oxå va på väla så följde dom med på fika hemma hos oss. 
Söndagen.. Där åkte Plume hem och så kom pappa med familj på besök. Käka middag och hade de trevligt som alltid :) 

Så de har varit lite fullt upp fram till söndagen haha skolan börja i måndags och man börjar väl komma in i rutin igen efter alla helgdagar :-P 

Idag e man ledig vilket e skönt. Får se va vi hittar på faktiskt :) 

Här e de jag gjorde med dekorplasten. Vår kryddhyllan var/är ganska hemsk i utseende. Och nu när dom plockat bort luckan till de så ser man de hela tiden så satte upp dekorplast där istället :) mycket nöjdare i alla fall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: