Utveckling til max

Måndag 01 Augusti, 2016 - 21:19

Stoppa tiden någon! Vår gosse börjar bli stor.... Och de märks klart och tydligt när han ska göra allt själv. Han dukar ifrån sin tallrik själv. Säger tack för maten.
Han har lärt sig öppna kylen!!!! De e illa haha han tar de han vill ha där. Han gör sin frukost själv. Vi får inte hjälpa till. Möjligtvis med skinkan för den får inte ligga snett på mackan Hahaha.

Jag hostade till innan vid matbordet. Då ser man han lille gossen hoppa ner från sin stol, gå bort till mig och klappa mig på ryggen haha.

När vi kom hem från dagis idag hämtade han en bok. Och satt och läste högt för mig. Och han har även börjat sjunga till låtarna han hör på tv. Så jäkla söt!

Han ska göra allt precis själv, och detta e inget vi nekar utan uppmuntrar. Vår gosse börjar bli stor och så hjälpsam. Jag e verkligen en stolt mamma. Vi har verkligen fått en fin grabb med ett stort hjärta. Hjälper gärna till, delar med sig av mycket och ger så mycket kärlek och de bästa av allt. Han e tacksam för allt de han får och tar inte för givet.


Detta fick bli ett litet skryt inlägg. Jag e så stolt över att få vara just din mamma. Min fina lilla kille <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: