Tisdag

Tisdag 26 April, 2016 - 08:33
Då ska man snart lämna Liaz på förskolan sen ska jag in på Willys och se om dom har jord. Igår åkte Jg iväg och köpte pallkrage (äntligen) men jorden e slut över allt!!! Eller så sålde dom inte jord alls. Men de förstår jag inte, varför sälja pallkrage men inte jord? Du måste ju ha båda delarna. Så himla onödigt men men. Så nu hoppas jag att de finns på willys så då ska jag hålla på i trädgården. Skulle behövt köra till biltema och köpa färg för att fixa blomlådorna jag fått. Men vädret ser inte så roligt ut egentligen för att va i trädgården. 

Igår hade jag Fatima och Milton på besök. Så himla kul att ses speciellt att få träffa Milton. Fika här hemma innan vi begav oss ut och lekte på lekplatsen. 

På kvällen såg jag och Tobbe de nya programmet, ska vi göra slut? Asså sorgligt program men varför stannar man kvar hos någon som varit otrogen 3 ggr på kort tid och även håller på och flörtar. Bara under tiden från de att dom lämna paret och 3 mån efter så kom hon på honom 2 ggr med sexchat på nätet. De kommer ju inte ta slut där... Han kommer fortsätta. Sen blev hon gravid oxå under denna tiden.. Herregud. Jag hade kastat ut med huvudet före. En gång otrogen alltid otrogen. Så e de... Nä deras val nu ska jag ta fortsätta här hemma :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: