5 april

Tisdag 05 April, 2016 - 17:03
God kväll eller god eftermiddag, vilket som ;-) tisdag redan. Dagarna springer inväg. Liaz har varit på förskolan och jag och svärmor åkte under den tiden och kollade på nytt köksbord till henne och svärfar. Va inne i en butik jag aldrig varit inne i innan. Väldigt speciell butik med massa söta saker. Ska lätt åka dit igen. Rekommenderas starkt!
När vi väl kom hem passa jag på att luncha och sen va de dax att hämta lillen som inte ville hem idag. Han skulle va kvar på förskolan. Långt om länge fick jag hem han och vi gick hem gjorde lite mellis och slog på en film. Riktigt grått och dystert väder så då passar vi på att mysa. Nu har han precis badat och jag har städat upp här och dammsugat, och Nu ska de göras middag och snart kommer pappan i huset hem :) sen tar vi kväll :) 

Önskar er alla en trevlig kväll


Innan förskolan imorse skulle de självklart målas lite. De va en bra idé att måla en sån vägg. Han älskar att stå där och rita. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: