Fredag

Fredag 11 September, 2015 - 15:38
Fredag idag wiho! Har hunnit med mycket trots att jag har en sjukling hemma. Fortfarande feber på min lilla gosse dock inte lika hög som inatt. Denna natten va hemsk. Vakna upp av att han koka. Tog temp 39,4. Tobbe gick ut med han i trädgården mitt i natten så han fick lite frisk luft. Men så fort han kom in spydde han :-( kan ha varit alvedonen för han har inte krökt mer efter de vilket e skönt. På morgonen tog Liaz sovmorgon och då passade jag på att starta tvätten och storstäda :) sen när han vakna promenerade vi till affären. Nu efter tuppluren tog vi temp igen. 38,2... Trodde de va på bättringsvägen eftersom han e pigg och glad. Men men vi gick ut i trädgården så vi båda kom ut lite och han fick leka lite där ute :) han blev lite sur när han inte fick gå till lekplatsen :-P men de kan vi förhoppningsvis ta imorgon :)

Nu e Liaz badad och denna mamma duschad. Snart laga middag sen kommer pappan i huset hem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: