Söndag

Söndag 18 Oktober, 2015 - 05:32
Godmorgon denna söndag. Här sover alla. Utom jag då :-P ska snart upp och ta en dusch så jag har de gjort innan Tobbe ska till jobb. 
Sen får vi se va som händer idag. Vi åkte ut till pålsjöskog igår. Jätte mysigt. Skulle dock plocka kottar men hittar bara pinnar haha Liaz va lika lycklig för de. Han e helt galen i pinnar helt plötsligt. Så han hade skoj. :-) mysigt med såna små utflykter så hade vi lite pyssel sen på eftermiddagen när han vaknat.
Idag får vi se hur vädret e. Kanske ska baka kanelbullar, så får lille gossen hjälpa till. :)

Sen e man taggad inför imorgon. Åh de kommer bli spännande allt.... Och jag hoppas verkligen att de blir något.. De hade varit underbart.,, mer får ni veta sen när jag vet mer ;-)




Herregud för dessa ankorna. Liaz älskar djur och blir alltid lycklig när han får se något som då ex ankor. Så vi stanna kvar och titta dock utan mat eftersom vi skulle till skogen och inte visste att där va ankor. Men i alla fall efter en minut går dessa ankorna till attack Hahaha jag skämtar inte dom va inte ett dugg rädda dom sprang upp ur vattnet och gick raskt mot oss så vi sprang därifrån haha. Riktigt roligt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: