Smärta

Tisdag 06 Oktober, 2015 - 21:27
E det något jag har varit duktig på eller är duktig på, är att hålla tyst. "Jag har aldrig problem" typ! Vilket kan va dåligt att göra så. Sen slutet av förlossningen hade jag en enorm foglossning som tyvärr aldrig försvann efter graviditeten. Dock stoppades den upp och smärtan va inte så hemsk. Sen 6 månader tillbaka har jag haft ont. Kan knappt ligga i samma position för länge utan att vakna på natten. Och sen 3 månader tillbaka har den varit hemsk. Då e de typ hela tiden kan knappt sitta eller ligga. Dock har de funkat att lägga sig på mage. Men sen igår har de varit hemskt. Inga ställningar har funkat och de strålar ner i benen. Så självklart ringer man pappa i såna här situationer. Så nu får jag ta mig till läkare imorgon. Jag måste få detta undersökt så jag kan få behandling. Förhoppnings e de foglossning eller så kan de även va inflammation i bäckenet men då e de bara medicinsk behandling som tur e. Men dom måste kolla de ordentligt så de inte e något annat som spökar. Så hoppas hoppas de bara e någon av dom grejorna. Livrädd för de ska va något annat och därför har jag dragit mig ifrån att kolla upp de. Jag vet de e dåligt att göra så men så e jag ;-)

Myser med min bebis efter dagis. Trött mamma med en enorm smärta och en trött bebis sidan om som får en alltid till att le, oavsett smärta eller dålig dag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: