Fredag

Fredag 30 Oktober, 2015 - 07:07
Fredag idag och äntligen helg. Idag blir de en kort dag i skolan. Blir bara fram till halv 12 sen blir de en tur till väla och köpa present till Minoo som fyllde 15 år igår. Sen kommer min fina vän och hälsar på <3 äntligen efter att ha varit ifrån varandra ett tag. :-)
Helgen annars har vi kalas inbokat imorgon annars är där inte så mycket. Tobbe jobbar söndagen så jag och Liaz får mysa lite. Mamma och son tid <3

Igår va första promenaden med dagis. Tur dom inte sa de på morgonen när jag lämna han för annars hade man suttit på helspänn hela dagen haha men allt hade gått super. Han skulle självklart inte åka vagn utan han skulle promenera och hålla sin fröken i handen. Mitt lilla hjärta <3  dom har hittat på massa skojigheter denna vecka på dagis och de e så kul att se han trivas så bra som han gör. Igår va första gången på morgonen som han sprang till sin frökens famn när vi skulle lämna han på dagis. Jätte kul att se :-)

Nä nu får jag fixa till de sista här hemma innan vi ska gå 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: