Vänner

Lördag 28 November, 2015 - 00:43
Denna vecka eller ska man skriva i krisiga situationer så ser man vems ens riktiga vänner är. De e samma sak om de hänt något så vet man vems ens riktiga vän är när dom kommer och strecket ut sin hand utan att du själv ber om de. 

Jag vet vilka vänner som alltid finns där för mig, som alltid strecker ut en hand utan att jag kanske ber om de. Dom e jag evigt tacksamma och jag kommer alltid ställa upp för dessa. För jag vet att dom hade gjort detsamma vilket dom gör ofta. 

Ni är bäst! Jag skriver inte ut namn för dom personerna vet de redan. 

Som nu med bilen i veckan, jag kunde ha flugit på en jäkla massa pengar med bilrutan. Men när en vän kommer och erbjuder sin hjälp. Då blir man otroligt glad. 

Nä som sagt så tack till er som alltid finns där för mig/oss ni är guld <3 glad för jag har så fina vänner i mitt liv <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: