Söndag

Söndag 01 November, 2015 - 18:39
Då va denna helgen snart slut. Rusat iväg men jag har haft en riktigt härlig helg. Även haft min fina vän här i helgen och hon ska va kvar här till imorgon med :-) så kul att ha haft sällskap hela helgen. 

Igår dock körde vi Plume till Staffanstorp sen körde vi vidare till pappa för att fira Minoo som fyllde hela 15 år :-) på kvällen körde vi och mötte upp Plume igen som följde med oss hem :-) blev faktiskt inte så mycket gjort på kvällen eftersom vi alla va trötta. Får ju inte glömma att även Diana kom förbi på ett kaffe besök :-)

Idag började det med en seg morgon. Liaz hosta hela natten så har typ varit vaken näst intill hela natten. När han väl tog sin powernap på morgonen målade jag de sista av listerna. Så nu e de äntligen klart. Har en liten bit kvar av ena listen bakom tvn som jag oxå ska ta men de får vänta. När Liaz vakna åkte vi till Joakim och tog en kaffe sen lämna vi Tobbe och Liaz hemma och jag och Plume körde iväg och tvätta våra bilar så nu e dom rena och fina ;-)

Ätit middag och Liaz ligger nu och sover. Blir lite godsaker här med lite ghost adventure avsnitt sen kallar sängen. Skolan imorgon :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: