Måndag

Måndag 16 November, 2015 - 18:23
Idag va första dagen på praktiken. Första dagen jag e utan min bebis så länge annars i skolan e man alltid hemma runt 3 nu e man hemma när de e mörkt. Men jag trivs super. Första dagen och jag gillar alla på stället. Liaz hade en hemma dag med pappa men imorgon e de tillbaka igen efter att varit hemma en vecka med sin feber. 

Fick världens kram när man kom hem från jobbet. Så himla mysigt när Liaz kommer springandes och ger en en stor kram och puss då känner man sig välkommen hem . Nu e middagen nere har fått i mig en kopp kaffe och nu badar gossen min innan de e sängen som kallar.

Nä nu ska jag fortsätta här :-)

Julgardinerna e uppe nu i kök och vardagsrum. Mysigt :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: