Vila i frid min älskade Lazze

Fredag 29 Maj, 2015 - 16:24
Min älskade vän har fått somna in idag.
2015-05-29 kl 13:50.
Han va en fantastisk fin katt som hade mycket bus för sig. Även en väldigt kelig katt som alltid fanns vid min sida. Tyvärr har han varit sjuk väldigt länge. I 4 års tid har vi kämpat på sjukhus med honom. Ständigt in och ut, operation, och denna ständiga oron om han kissar eller inte. Anledningen till att vi inte gjort något innan e för att han har varit vår bebis och vi ville hjälpa han. Idag hittade vi tyvärr både blod och kräk från han så vi visste ganska snabbt va som va tvungen till att ske. Fick en tid ganska snabbt eftersom jag berättade att han antagligen led. 
Fick ett enormt stöd av Diana som va så snäll och följde med mig och fanns vid min sida och även lazzes sida när jag tyckte att de blev för jobbigt.
Han sover gott nu tillsammans med sin fina bror azlan <3 han har äntligen fått ro <3





Kommentarer
Postat av: Jasmina

Usch så jobbigt för er. Alla dessa djur som ger en så mycket kärlek, det är tufft utan dom.

Kram!

2015-05-30 @ 00:13:15
Postat av: Jasmina

Usch så jobbigt för er. Alla dessa djur som ger en så mycket kärlek, det är tufft utan dom.

Kram!

Svar: Ja verkligen. :-( kramar
Zobeideh Farazdaghi

2015-05-30 @ 00:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: