15 maj

Fredag 15 Maj, 2015 - 08:31
Vilken morgon man haft.
Eller ska man kanske säga natt?
Vakna 02:30 av att någon försöker pilla ut mitt öga och dra i mitt nyckelben, gissa vem? LIAZ haha. Och när man hoppa till satt han bara och skratta. Så fort jag gjorde något så skratta han. Han vägrade sova. Så ja vi har varit vakna sen 3 inatt. Han tog en snabb tupplur nu på morgonen. Unge!!
Men tröttheten har inte stoppat mig. Har precis blivit klar med storstädningen, ätit frukost, vikt all ren tvätt startat tvättmaskinen och tömt diskmaskinen. Ja där e krut i mig. De gäller att man inte sätter sig ner :-P

Så nu kan jag och liaz fira denna soliga fredag med att vara ute hela dagen. Ska bli kanon fint väder idag. Önska va lite varmare så vi kan inviga hans pool!

Liaz invigde förresten sina regnkläder nu för någon dag sen. Ingen höjdare enligt han. Till en början med så vägrade han röra sig. Han bara stod helt stilla haha lille söte :-P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: