6 Mars

Fredag 06 Mars, 2015 - 14:44
Idag började vi dagen redan kl 04:30!!! Mm min kära gosse bestämde sig för att gå upp då :-O stor städa lägenheten och han fick hjälpa till innan frukosten. Sen begav vi oss ut på lång promenad. Först handla vi lite på city gross sen gick vi vidare till engelbrecksboden (tror de stavas så) skulle se om vi hitta något fint men icke så nicke så vi gick vidare till leklust där vi köpte jätte fin spann med massa tillbehör han fick även jätte fina gift fria klossar. Skulle kostat 250 kr st men dom hade kampanj så de kosta 39 kr st. Ibland bara älskar jag leklust, dom kör så sjuka kampanjer så man måste handla haha. Promenaden hem va inte rolig. Precis när vi kommer ut från affären så kommer regnet :-( dygn sur blev jag, liaz hade de gott i vagnen. Men nu e vi inne i värmen och väntar på maten ska bli klar. Kör en tidig middag idag. Både sambon och jag e hungriga redan :-/  

Här e den fina spannen liaz fick. I somnar kan han hjälpa sin mamma att vattna blommorna :-P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: