5 Mars

Torsdag 05 Mars, 2015 - 07:29
Dagarna rusar fram och Liaz 1 års dag närmsta sig mer och mer. Min lilla gosse <3
Idag verkar de inte va så toppen väder men de blir ändå en liten promenad. Liaz sover just nu efter att han bestämde sig för att vakna redan kl 5 på morgonen!! Så han slockna om igen för 30 min sen så jag har hunnit äta frukost och fixa mig. När han vaknar bli de att göra han redo för en tur där ute. Ska handla sen vidare till Liaz faster och ta en kaffe. 
Hade besiktning igår i lägenheten, det gick bra och har vi en enorm tur så kommer vår lägenhet som vi bor i nu total renoveras vilket betyder att vi inte behöver flyttstäda och inge bry oss om ett skit haha så jäkla skönt!! Hoppas hoppas, kommer massa gubbar här nästa vecka som ska kolla precis varje grej i lägenheten sen fattar dom ett beslut. De som kan förstöra e vårt nya kök. Att dom kan tycka att de e onödigt att riva de eftersom de e nytt. Men men jag håller hoppet uppe och hoppas. :-)

Mitt lilla hjärta för några dagarsen som fick bananplättar till frukost. Finns ju inget godare, han bara älskar bananplättar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: