31 Mars

Tisdag 31 Mars, 2015 - 19:05
Både igår och idag har man haft en fullspäckad dag. Började dagen igår på lärcentrum. Japp jag ska antagligen börja studera igen :-P
Fick ett möte att komma tillbaka till på eftermiddagen ocj innan dess åkte jag och Liaz och mötte upp Kasi och liaz kusin attila på Ikea :-) jag lyckades hålla mig för en gång skull ifrån handlandet handlade bara ett litet tyg som dom nyligen fått in, riktigt häftigt! Massa figurer på de så kan barnen själv måla på tyget. Tyget kan du göra vad du vill med. 

Idag invigde vi busfabriken för första gången tillsammans med Johanna och Leon. Barnen hade de riktigt skoj. Speciellt i bollhavet och rutschkanan :-P  Hann inte mer än sätta liaz i bilen sen slockna han. Sov nog i 2 timmar haha så vi får åka dit fler gånger haha.

Nä nu ska jag dricka min kopp kaffe innan de e dax att förbereda liaz för sängen (som egentligen skulle va i sängen nu) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: