27 Mars

Fredag 27 Mars, 2015 - 08:03
Dagarna rusar och nu e de bara 1 månad kvar tills vi flyttar. Lite små panik börjar jag känna eftersom vi inte packat ett skit :-/ måste ner i källaren och kolla om vi ens har lådor. Hmm.

Flyttbilen bokades igår så den e klar. Och adressändring e gjord nu. Så nu e allt sånt klart i alla fall så nu e de bara packning och flytt. Hoppas på kunna få nycklarna tidigare så vi kan måla lägenheten innan flytten går. Så får se va fastighetsvärden svarar idag. 

Ska bli så otroligt skönt att flytta speciellt till bottenplan. Underbart!!

Liaz va på Bvc i onsdags. 11,4 kg nu och 75 lång. Min lilla knubbis. Vuxit 2 cm sen sist i alla fall :-)

Nä nu ska jag snart försöka få liaz att somna sen blir de affären pch hämta bilen som står färdig på verkstaden :-)


Liaz fick ett fint bord av gudmor och Sebastian i 1 års present. Väldigt uppskattat :-D

Sen har jag köpt hans första dagisväska haha så söt när han har den på. Dock e den kanske lite förstor hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: