1 års kalas!

Lördag 21 Mars, 2015 - 11:03
Då va kalas helgen kommen. Vår gosse blir hela 1 år på måndag så denna helgen ska han firas stort. Tänk att 1 år har gått. Gästerna kommer om 3 timmar och jag e i full rulle med bakandet. Så varför lägger jag då upp ett blogginlägg haha? För att den ena kakan e i ugnen och den andra kakan väntar på att få plats i ugnen haha så nu äntligen sitter jag ner i lugn och ro och bara VÄNTAR! vi fuska lite imorse oxå så Liaz fick öppna ett litet paket redan idag. Litet och litet han fick en gunghäst eller åsna ska man nog säga :-P
Glad blev han haha han börja prata med den direkt. Men de va lite läskigt att sitta på den. Han vill hellre gå med den som en gå vagn haha. 

Nä nu får jag nog sluta blogga och ta tag i de andra i hemmet.

Liaz tårta som jag har gjort

Bjuds även på söta små nallekakor


Liaz ena present. Roligt att klappa åsnan haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: