22 juni

Måndag 22 Juni, 2015 - 09:07
Oj va de går mellan inläggen här. Dagarna rusar iväg och jag glömmer bort bloggen lite :-/.

Precis fått renoverat här hemma så förra veckan levde vi i kaos i hemmet. Dom har kaklat om i köket jag har fått nya bänkskivor golvet e nytt i hall och kök alla tak och fönster är målade :-) nu väntar jag bara på skåpluckorna spis och frys sen e allt klart. 

Och i fredags fira vi midsommar henna hos oss. Therese Micke och barnen va här och vi käka lite midsommar mat, sen kom svärmor och svärfar över.
Tyvärr blev de inget dansande runt stången. De får vi ta nästa år :-) tänkte bygga en egen midsommarstång men de blev aldrig av. Fy mig! Skyller på kaoset som varit här haha.

Ny vecka nu, pappan e på jobb. Jag och liaz e hemma. Riktigt tråkigt väder och jag sitter här och funderar på om jag ska rita lite. De va ett tag sen och blev lite sugen på att rita tavlor till liaz rum. Får se när han väl somnar om de blir av :-)

Imorgon e de Bvc. Ska bli spännande att se va han växt :) 

I lördags besökte vi en djurpark i Helsingborg även kallad fågelparken. Aldrig varit där innan men de blir fler besök där. Super mysigt att gå där. Liaz fick gå in till getter kaniner och klappa. Fanns även många andra djur att kolla på :-) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: