19 Juli

Söndag 19 Juli, 2015 - 10:59
Då va denna helg snart över, fast de känns egentligen som en måndag eftersom sambon e på jobb :-P
Jag och liaz började dagen redan kl 6 tillsammans med pappan i huset. Käka frukost ihop innan han stack till jobb. Jag pch liaz satt och mös vid barnprogram innan vi begav oss till Willys sen därefter på lekplatsen. Kom in för 1 timme sen och jag gjorde plättar för första gången som va både till mig och liaz. Mmm Som vi smaska i oss haha. Har precis lagt han i sängen så han får sin lilla tupplur så han orkar me resten av dagen.

Hunnit med rätt mycket haha 


Va på 3 års kalas hos liaz kusin. Ja han festa till de ordentligt med glass haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: