16 Juli

Torsdag 16 Juli, 2015 - 21:21
Då kalla snart sängen. 
Haft en helt toppendag. Sambon har varit ledig idag och de har varit kanon väder så vad passar inte bättre än trädgårdssysslor. Höll nog på i någon timme innan vi bestämde oss för att pausa för dagen. Fortsättning imorgon ;-) liaz tyckte de va himla skoj. Han skulle ju självklart hjälpa till när vi grävde. Så himla söt mitt lilla hjärta. Efter trädgårdssysslora blev de en liten tur på lekplatsen innan vi gick in så liaz fick lite mat i magen. Därefter kom Therese och Sunding och barnen på kaffe. Och strax efter kom svärmor och svärfar. 

Nepp nu ska jag göra mig klar för sängen. 

Natti natt :)

Mitt allt <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: