29 Januari

Torsdag 29 Januari, 2015 - 15:55
Idag är man trött, känner bara hur ögonen håller på att slockna på en. Liaz sover gott och jag har precis förberett middagen så den e redo när Liaz vaknar så nu kan jag bara luta mig tillbaka. Ska se lite unga mödrar :-P

Igår va vi runt i hela stan och leta efter skor till Liaz. Helt sjukt! De finns bara en enda sko affär i hela stan i Helsingborg som säljer barnskor och dom skorna vi va ute efter fanns inte i Liaz storlek varken i stan eller på väla så vi fick promenera hem igen sen fick de bli en beställning på nätet istället efter dom :-) så förhoppningsvis kommer dom i veckan så han kan träna att gå med skor vilket han inte är så glad för haha. Men eftersom han börjat gå så smått börjar de bli läge att börja få på han skorna. 

Nä nu ska jag försöka blunda lite eller i alla fall bara ta de lugnt :)

Mitt lilla hjärta mitt lilla allt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: