Sjukgymnast

Onsdag 18 Februari, 2015 - 13:27
Precis kommit hem från sjukgymnasten med min hand. Inte alls bra med handen :-( skenan jag själv köpt va fel oxå eftersom skenan ska tydligen sitta i tummen och inte handleden. Så fick en speciell nu av sjukgymnasten. Och denna ska va på i 3 veckor och får bara plocka av den när jag ska duscha :-/ trevligt trevligt. Försökte få liaz att hålla sig vaken i vagnen när vi skulle hem så han kunde få sova i sin egna säng men ja jag lyckades inte alls haha så nu sitter han här bredvid och leker. 
Igår va en hemsk dag men de slutade bra som tur va. Min sambo och hans vän va med om en krock när dom va ute med vår bil. Förlåt men en jävla idiot jävel som antagligen hade någon sjukdom körde rakt in i bilen. Min sambo och hans vän klara sig som tur va pch han den snubben som körde in i dom blev tagen av polisen och hans körkort e indraget. Jag e så jävla glad för allt gick så bra som de gjorde och nu e de massa skit som ska ordnas. Ny stol och ny vagn hoppas jag hans försäkringsbolag står för. Sen måste min bil lagas eftersom bagageluckan knappt går att öppna. Fan va förbannad jag blir på såna idioter. Jävla tur att våra barn inte va med för då jävlar....

Men så jäkla glad som sagt att allt gick bra med dom, resten e skit samma. 
Tobbe börja sitt nya jobb idag oxå så ska bli kul att höra när han kommer hem hur de gått :-) 

Nä nu ska jag fortsätta mysa med min son <3

Jätte roligt att kasta snutte på golvet så mamma får plocka upp den x antal gånger 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: