Oväder

Måndag 23 Februari, 2015 - 20:58
Ush vilket tråkigt väder vi haft idag. Riktigt oväder. Snö regn och blåst! Men de stoppade inte mig och liaz för att bege oss ut. Va tvungen Att ta mig till polisstationen och sen handla. Liaz va i alla fall torr när vi kom hem jag va dygn sur haha. Men jag fick gjort mina ärenden och liaz kom ut lite :-P hoppas på bättre väder imorgon. 
Vi ska på lägenhetsvisning imorgon med. Ska bli spännande ch de e bottenplan. Så jävla underbart :-D så vi får väl se om vi får chans på den. 

Liaz hade somnat för natten. Sen kom pappan i huset hem efter att ha jobbat hela dagen och de hörde nog liaz eller kände de på sig. Så han vakna, och herregud vilket leende som kom när han såg sin pappa. Överlycklig blev han. Vadå pappig lixom haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: