Panik attack tillbaka?

Onsdag 12 Augusti, 2015 - 21:27
Den kan hålla sig väck! 
För 2 år sen så fick jag panik attack! De värsta jag varit med om i hela mitt liv. Jag trodde helt seriöst att jag skulle få en hjärtinfarkt och åkte in på akuten och fick reda på att de va antagligen en panik attack jag fick och därefter börjades en massa med denna attacken och jag lyckades besegra den och hålla den väck. 
På senare tid har de varit mycket som tyngt mig och de fick jag känna på idag när jag tog mig en tur till Ikea. Då helt plötsligt slog panik attacken till. Jag kände på mig att något va på g i kroppen men utmanade ändå ödet och åkte dit. De slutade med att jag fick springa ut från Ikea. Hela Ikea snurra och jag kunde inte andas och svetten bara rann.. Där lyckades paniken slå till. Så fort jag kom till bilen börjades de kännas bättre och när jag väl kom hem va de precis som något släppte och jag kunde andas igen... De jag kämpat med att hålla sig väck så länge lyckades idag besegra mig och gjorde så jag föll ihop.... Nu tar jag paus från allt. Jag behöver hitta tillbaka till mig själv. Det blev alldeles för mycket för min kropp och då säger den ifrån genom att ge mig denna smäll. Nu får jag ta de som de e. <3 jag e så fantastisk glad för familjen jag har och dom fina vännerna som finns där för mig i vått och torrt. <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: