Nattning

Söndag 16 Augusti, 2015 - 21:59
Ush denna helgen har inte nattningarna varit lätta med liaz. Han har alltid sen dagen han blev 1, alltid somnat 19:00. Då har han sin lilla tupplur runt 10:30 som senast. För sen klarar han inte mer. Men nu när dagis börjar imorgon då har dom lunch vid 11:15 och nattning därefter. Så liaz måste klara hålla sig vaken så han inte somnar till innan lunchen. Så denna helgen har vi hållit han uppe till i alla fall 12:00 vilket betyder att han vaknar senare på eftermiddagen vilket e typ katastrof på kvällen. Han vägrar somna kl 19. Idag kom han i säng 21:30!! Han va trött men han vägra somna. Tillslut gick jag in och la mig i sängen med han och löste en bok. Riktigt mysigt fast att man va trött för att vi försökt natta han x antal gånger. Nalle puh och han riktigt gosa in sig i min famn i sängen. De e de positiva med den nya sängen. Att jag kan ligga där med han :-) så där låg han ingosad I min famn och jag läste. När boken va slut tog de 2 min sen sov han gott i famnen. Va knappt så man ville resa sig. Hade velat ligga kvar där hos han haha.

Men nu taggar vi inskolning imorgon. Alla kläder e namnade allt e packat och alla papper e ifyllda. Så imorgon blir de 4 timmar på dagis om nu denna gosse klarar somna med dom andra barnen. Ska bli spännande att se hur de går imorgon. Trodde jag skulle va mer nervös men efter att ha träffat personalen känner jag mig riktigt trygg.

Nä nu säger denna mamma godnatt jag har varit uppe sen 02:30 så nu e jag duktigt trött

Besökte farmor idag på jobb. Liaz hade full rulle. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: